جناح پسران نوشیران مصطفی در جنبش تغییر بیانیه‌ای منتشر کردند

مجمع میهنی جنبش تغییر با اعلام اینکه مقر اصلی جنبش تغیییر «گرد زرگته» است و درهای جنبش تغییر به روی هر آنکه خواهان تغییر باشد باز است، گفت: «مجمع میهنی منتخب مسئولیت امر واقع را برعهده نمی‌گیرد».

به گزارش کردپرس، مجمع میهنی منتخب در بیانیه ای اعلام کرد که روز شنبه ۵ اکتبر ۲۰۲۴، مجمع میهنی منتخب جنبش تغییر جلسه فوق العادەای در تپۀ زرگته (مقر اصلی جنبش) برگزار کرد و اعلام داشت که آیین نامه داخلی جنبش تغییر اساس کار قانونی و سازمانی جنبش تغییر است و مرحوم نوشیروان مصطفی آن را بنیاد نهاده است، نقض قانونی غیرقابل پذیرش است و تمام اقدامات قانونی و سیاسی برای اجرای دقیق قانون در دستور کار ما قرار دارد.

بیانیه مجمع میهنی اشاره می‌کند: «اتاق انتخابات مسئول تعیین تاریخ انتخاب دبیرکل و اعضای کارگروه اجرایی است که خود آیین نامه داخلی آن را مشخص کرده است، این امر همزمان و در یک پکیج انجام می شود، هر انتخابات دیگری با هر عنوانی علاوه بر غیرقانونی بودن، غیر دمکراتیک است».

بیانیه اضافه می کند: «اقدامات مجمع میهنی طبق قانون و برنامه سیاسی جنبش تغییر است، مقر اصلی جنبش تغییر گردزرگته است، درهای قلب و خانه جنبش تغییر به روی همه تغییر خواهان در راستای کارمشترک براساس آیین نامه داخلی جنبش باز است».

مجمع میهنی در ادامه اعلام می دارد: «علیرغم آنکه جنبش تغییر تصمیم خود برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات پارلمانی کردستان را اعلام نکرده است، مجمع میهنی منتخب مسئولیت امر واقع را بر عهده نمی گیرد. بی تردید کاندیداهای لیست ۱۱۴ جنبش تغییر دوست، همسنگر و همراهان ما هستند، لذا حامی و همراهان آنها برای موفقیتشان خواهیم بود».

کد خبر 2776082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha