حزب دمکرات کردستان دیگر قادر نیست که با آرای تقلبی از دهوک بر مردم کردستان حکومت کند

قباد طالبانی مسئول دفتر دبیرخانه جلال طالبانی در ادامه سفرها و نشستهای تبلیغاتی خود در حوزه مدیریتی منطقه گرمیان در میان مردم ناحیه سرکپکان و روستاهای دره آکویان و شاوری اعلام کرد اتحادیه میهنی کردستان به مرحله‌ای که در آن حزبی بتواند با یک فایل صوتی جعلی خود را بر مردم کردستان تحمیل کند، پایان داد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری pukmedia، قباد طالبانی مسئول دفتر دبیرخانه مام جلال در نشستهای تبلیغاتی خود اعلام کرد انتخابات پیش رو آغاز مرحله جدیدی در اقلیم کردستان است و افزود: اتحادیه میهنی کردستان به مرحله‌ای که در آن حزبی بتواند با تقلب اکثریت کرسی‌های پارلمان را برای خود تضمین و خود را بر کردستان تحمیل کند پایان داده است.

وی ضمن اشاره به اینکه این مرحله جدید، مرحله تغییر مسیر حاکمیت و از بین بردن تبعیض میان شهرها و مناطق مختلف است تاکید کرد: حزبی که قادر به رهبری این شرایط جدید است تنها حزب اتحادیه میهنی کردستان به رهبری بافل طالبانی است که از توانایی و امکانات لازم برای این هدف را در اختیار دارد.

قباد طالبانی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد که مردم کردستان در انتخابات پیش رو، در واقع با دو گزینه مواجه هستند، کسانی که از حاکمیت فعلی راضی هستند، به حزب دمکرات کردستان رای بدهند که ادامه شیوه حکمرانی موجود است و هموطنانی هم که خواستار اعمال تغییر در شیوه حکمرانی فعلی هستند، باید از حزب اتحادیه میهنی کردستان حمایت کنند زیرا فقط این حزب است که دارای برنامه محکم و قوی برای اعمال تغییر و توانمندی و اراده لازم است.

وی پرسید چه کسی از عملکرد این حاکمیت راضی است؟ هیچ کس راضی نیست، هر کس با هدر دادن درآمدهای اقلیم کردستان و واگذاری یک سوم خاک دهوک به ترکیه و همچنین با این حکمرانی پلیس مآبانه در اربیل که بر سر مردم کردستان تحمیل شده است موافقند و از عملکرد آن راضی هستند،

 بروند به حزب دمکرات کردستان رای بدهند.

قباد طالبانی افزود حزب دمکرات کردستان دیگر قادر به فریبکاری و تزویر نیست، مردمان آنها و پناهندگان مورد نظر آنها دیگر نمی‌توانند رای بدهند! قادر نیستند با آرای تقلبی بر مردم کردستان حکومت کنند.

کد خبر 2776259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha