شرمنده‌ایم، حمایت مردم زیادی را به علت اشتباهاتمان از دست دادیم

رئیس لیست انتخاباتی جنبش تغییر در حوزه انتخابیه اربیل هنگام شرکت در تبلیغات انتخاباتی این حزب در اربیل ضمن بیان اینکه به علت اشتباهاتی که حزب آنها مرتکب شده حمایت مردمان زیادی را از دست دادند و از این بابت احساس شرمندگی می‌کنند، افزود ولی اکنون این جنبش احیا شده است و کماکان نقش یک اپوزیسیون را ایفا می‌کند.

به گزارش کردپرس به نقل از وبسایت خبری روداو، روز شنبه 12 ماه اکتبر 2024 جنبش تغییر اولین کمپین مبارزاتی و معرفی نامزدهای انتخاباتی خود را برگزار کرد.

هیمن شیخانی، رئیس لیست انتخاباتی این حزب در اربیل، طی سخنرانی که ارائه داد، گفت: «حمایت مردم زیادی را به دلیل اشتباهاتی که مرتکب شدیم از دست دادیم».

وی در ادامه سخنان خود افزود: ما از این بابت احساس شرمندگی می‌کنیم، تلاش فراوانی به کار بردیم تا شرایط را تغییر دهیم و هزینه‌ها و فداکاریهای زیادی کردیم تا به سوی شرایط بهتری قدم برداریم، افراد زیادی که حتی عضو جنبش تغییر نبودند اما حامل اندیشه تغییر (گوران) بودند را از دست دادیم، برادرها و خانواده‌ها و مردمان زیادی را به علت اشتباهاتمان از دست دادیم ما شرمنده‌ایم بسیاری از شرایط و وضعیتهایی که نمی‌بایست به وجود می‌آمدند، از کنترل و اراده ما خارج بودند.

روز پنجشنبه 2024/10/12 دانا احمد مجید دبیرکل جدید جنبش تغییر در پیامی ویدیوئی کناره گیری خود از دولت اقلیم کردستان و استانداری (مدیریتهای محلی) در استان سلیمانیه و حلبچه را اعلام کرد.

رئیس لیست جمبش تغییر در استان سلیمانیه در خصوص سیاستهای این حزب اعلام کرد جنبش تغییر از ابتدا اپوزیسیون پدید آمده است، اپوزیسیون هم باقی خواهد ماند و ما به این راه ادامه خواهیم داد.

با دستور کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق زمان برگزاری تبلیغات انتخاباتی تا 15 اکتبر، 5 روز قبل از برگزاری انتخابت پارلمانی کردستان است.

کد خبر 2776315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha