مجمع میهنی جنبش تغییر: دانا احمد مجید به هیچ وجه دبیرکل نیست

مجمع میهنی جنبش تغییر با صدور بیانیەای اعلام داشت: «دانا احمد مجید به هیچ وجه دبیرکل نیست، چه به عنوان سرپرست، چه تحت هر عنوان ساختگی و غیرقانونی دیگر».

به گزارش کردپرس، مجمع میهنی منتخب جنبش تغییر طی بیانیەای عنوان کرد: « دانا احمد مجید به هیچ وجه دبیر کل نیست، چه به عنوان سرپرست و یا هر عنوان ساختگی و غیرقانونی دیگر. در (به اصطلاح) نشست (به اصطلاح) مجمع میهنی در روز چهار شنبه ۹ اکتبر، با فضاحت موضوع انتخاب دبیرکل را مطرح کرده و با بالابردن دست رای گیری کردەاند! در آن جلسه تنها ۱۱ نفر آنها از مجموع ۳۲ عضو منتخب در مجمع میهنی هستند».

در بیانیه این مجمع آمده است: «انتخابات برای دبیرکل و اعضای کارگروه اجرایی بر اساس اساسنامه داخلی به‌طور شفاف و روشن مشخص شده است. اتاق انتخابات روز انتخابات را تعیین می‌کند، مهلت نامزدی اعلام می‌شود، اتاق حقوقی صلاحیت نامزدها را تأیید می‌کند و رأی‌گیری مخفی با حضور کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق برگزار می‌شود، نه از طریق رای گیری با بالابردن دست!».

بیانیه اضافه می کند: «هر زمان که انتخابات برای دبیرکل و اعضای کارگروه اجرایی بر اساس قانون و به‌صورت قانونی برگزار شود بیش از یک کاندیدا برای همه پایگاهها وجود دارد، به‌ویژه برای پست دبیرکل».

کد خبر 2776390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha