جنبش تغییر: هر وزیری که تصمیم به کناره‌گیری نگیرد، ارتباطش با ما قطع می‌شود

جنبش تغییر در تازه‌ترین تصمیم خود اعلام کرد: هر وزیری که تصمیم به کناره‌گیری نگیرد، ارتباطش با جنبش قطع می‌شود.

به گزارش کردپرس، جنبش تغییر در بیانیه ای اعلام کرد: «تصمیم ما برای کناره گیری از دولت اقلیم و دولت محلی، با حمایت هم میهنان و کسانی که خواهان تغییر هستند، بیانگر واقعیت و خواسته‌ای است که مردم خواهان و مالک آن هستند».

بیانیه اضافه می‌کند: «از موضع معاون رئیس اقلیم، وزرا و استاندار سلیمانیه که از مجموع شش پست سیاسی، پنج تن آنها از جمله معاون رئیس اقلیم، وزیر دارایی و اقتصاد، وزیر کار و امور اجتماعی، وزیر صنعت و تجارت و استاندار سلیمانیه تعهد خود را نسبت به تصمیم سیاسی جنبش تغییر اعلام کردند قدردانی می کنیم».

جنبش تغییر همچنین تأکید می‌کند که هر وزیری که با بهانه های مختلف تصمیم به کناره گیری از پست وزارتی نگیرد، دیگر هیچ ارتباط سازمانی با جنبش تغییر نخواهد داشت.

 بیانیه جنبش تغییر در حالی صادر می‌شود که دانا عبدالکریم، وزیر عمران و آبادی اقلیم نزدیک به جنبش تغییر اعلام داشت: «تصمیم جنبش تغییر برای خروج از دولت بی‌اساس است و اجرا نخواهد شد و فقط مجمع منتخب جنبش حق تصمیم‌گیری دارد».

وی افزود: «هر تصمیمی که مجمع منتخب جنبش تغییر بگیرد، من به آن پایبند خواهم بود. هیچ‌کس دیگر، جز مجمع منتخب، حق ندارد به نام جنبش تغییر تصمیم بگیرد».

کد خبر 2776414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha