برنامه های تبلیغاتی جریانهای سیاسی کردستان در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی

جریانهای سیاسی شرکت کنندە در ششمین دورۀ انتخابات پارلمان کردستان برنامەهای خود را در روز پایانی تبلیغات انتخاباتی اعلام کردند.

امروز سه شنبه 15 اکتبر 2024 احزاب و ائتلاف‌های شرکت‌کننده در انتخابات پارلمان کردستان، آخرین فراخوان‌های تبلیغاتی را برای انتخابات دوره ششم پارلمان کردستان انجام می‌دهند و در ساعت ۱۲ امشب تبلیغات به پایان خواهد رسید. حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان در اربیل فراخوان مردمی برگزار می‌کنند.

حزب دمکرات کردستان (پارتی): ۷۰ هزار عضو و هوادار در فراخوان امروز شرکت خواهند کرد

حزب دمکرات کردستان در ورزشگاه فرانسوا حریری در اربیل آخرین فراخوان مردمی را برای حمایت از لیست خود برگزار می‌کند. در این فراخوان، مسعود بارزانی سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش منابع روداو، نیچروان بارزانی و مسرور بارزانی، معاونان رئیس حزب دمکرات کردستان و اعضای دفتر سیاسی و رهبری حزب در این فراخوان حضور خواهند داشت.

یکی از مقامات ارشد حزب به روداو گفت: «کارناوال امروز ساعت ۴ عصر برگزار می‌شود. انتظار داریم ۷۰ هزار عضو و هوادار حزب در این کارناوال شرکت کنند. همچنین موسیقی و ترانه‌هایی نیز اجرا خواهد شد.»

اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی): آماده‌سازی جمعیتی گسترده برای آخرین کارناوال تبلیغاتی در اربیل

هورین علی توفیق، مسئول اتحادیه میهنی کردستان در منطقه اربیل، به شبکه خبری روداو اعلام کرد که امروز کمپین انتخاباتی اتحادیه در منطقه اربیل پایتخت اقلیم کردستان برگزار خواهد شد و نامزدهای این لیست در آن شرکت خواهند کرد. بافل طالبانی، رئیس اتحادیه میهنی کردستان، نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

مسعود ملا حمزه، مسئول دفتر رسانه‌ای شالاو و کسرت رسول، عضو دفتر سیاسی اتحادیه، به روداو گفت: «کارناوال ساعت ۳ در محل دفتر سیاسی اتحادیه میهنی برگزار خواهد شد و جمعیت گسترده‌ای برای استقبال از هواداران اتحادیه آماده شده است.»

جبهۀ خلق (بەرەی گەل): آخرین فراخوان مردمی ما در سلیمانیه برگزار می‌شود

جبهۀ خلق، که یک جریان جدید به ریاست لاهور شیخ جنگی است، اولین بار در انتخابات شرکت می‌کند.

شادمان ملا حسن، رئیس لیست جبهۀ خلق در منطقه اربیل، به روداو گفت: «امشب آخرین مراسم فراخوان را در سلیمانیه برگزار خواهیم کرد و لاهور شیخ جنگی آخرین پیام را به هواداران و مردم خواهد داد.»

موضع میهنی (هەڵوێستی نیشتمانی): آخرین تبلیغاتمان را به خیابانها خواهیم برد

جریان موضع میهنی به ریاست علی حمه‌صالح نیز برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کند.

ریبوار کریم، مسئول دفتر انتخاباتی موضع میهنی، به روداو گفت: «امروز کارناوال مردمی نداریم، اما رئیس لیست و نامزدها به خیابان‌ها و بازارها خواهند رفت و تبلیغ خواهند کرد.»

جماعت عدالت کردستان (کۆمەڵی دادگەری): پیام پایانی را در کنفرانس خبری اعلام خواهیم کرد

جماعت عدالت کردستان، امروز مراسم عمومی برگزار نخواهد کرد. عبدالستار مجید، رئیس لیست جماعت عدالت کردستان در منطقه اربیل، به روداو گفت: «امشب ساعت ۸:۳۰ نامزدهای ما در اربیل یک کنفرانس خبری برگزار خواهند کرد و پیام پایانی را به هواداران و مردم کردستان اعلام خواهند کرد.»

اتحاد اسلامی کردستان (یەکگرتووی ئیسلامی): فراخوان عمومی نداریم

هیمن اسکندر، مسئول دفتر اتحاد اسلامی کردستان، به روداو اعلام کرد که امروز، به‌عنوان آخرین روز تبلیغات انتخابات، فراخوان عمومی نخواهند داشت و تنها نامزدها به‌صورت فردی تبلیغ خواهند کرد.

نسل نو (نەوەی نوێ): آخرین کمپین انتخاباتی ما در سلیمانیه برگزار می‌شود

جریان نسل نو، آخرین کمپین مردمی خود را در سلیمانیه برگزار می‌کند. به گزارش منابع روداو، کمپین جریان نسل نو ساعت ۲ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

جنبش اسلامی (بزووتنەوەی ئیسلامی): پیام نهایی را در کنفرانس خبری اعلام خواهیم کرد

جنبش اسلامی کردستان نیز در آخرین روز تبلیغات انتخابات پارلمان کردستان، مراسم عمومی برگزار نخواهد کرد.

کوچر علی، مسئول رسانه‌ای دفتر سیاسی جنبش اسلامی کردستان، به روداو اعلام کرد که پیام نهایی این جنبش ساعت ۵ عصر در یک کنفرانس خبری اعلام خواهد شد.

جریان ترکمانی: کمپین مردمی برگزار نمی‌کنیم

آیدین معروف، رئیس لیست جریان ترکمانی در منطقه اربیل، به روداو گفت که در آخرین روز تبلیغات، کمپین مردمی نخواهند داشت و پیام نهایی خود را در یک کنفرانس خبری اعلام خواهند کرد.

شایان ذکر است امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات دوره ششم پارلمان کردستان است که ساعت ۱۲ امشب به پایان خواهد رسید. امروز (سه‌شنبه، ۱۵ اکتبر ۲۰۲۴) خالد عباس، رئیس دفتر دهوک کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: «تدابیر امنیتی آغاز شده و تمامی تجهیزات رأی‌گیری نیز منتقل شده‌اند، کارکنان ما آماده هستند و فرآیند آماده‌سازی به پایان رسیده است.»

کد خبر 2776439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha