تنش و اختلاف میان رٶسای جنبشهای نسل نو و موضع میهنی

شاسوار عبدالواحد رئیس جنبش نسل نو، از عملکرد احزاب و هزینه‌های سنگین آنها در انتخابات انتقاد کرده و تأکید دارد که نسل نو برخلاف دیگر احزاب به دنبال منافع کوتاه‌مدت نیست، در مقابل علی حمه صالح، رئیس جنبش موضع میهنی، با انتقادات شدید اللحن به عبدالواحد، او را به فساد و تقلب متهم کرده و افشای مدارک مرتبط با تخلفات او را یادآور شده است.

به گزارش کردپرس، شاسوار عبدالواحد در اظهاراتی عنوان کرد: «با ۴۰ لیست و حزب و ۷۸ کاندید خارج از لیست‌ها، ۲۷۰ هزار رأی کسب کردند، درحالی که نسل نو نزدیک به ۳۰۰ هزار رأی به دست آورده است».

شاسوار عبدالواحد اظهار داشت: «ما اشتباهات احزاب دیگر را تکرار نمی‌کنیم، این آنها هستند که باید درِ جنبش نسل نو را بزنند، ما مانند بقیه احزاب نیستیم که به دو یا سه کرسی راضی شویم و وارد دولت شویم، حزب دمکرات در حلبچه ۲۵ میلیون دلار هزینه کرده و اتحادیه میهنی در سلیمانیه ۱۲۰ میلیون دلار خرج کرده است، بخشی از احزاب به اصطلاح اپوزیسیون که مخالف نسل نو هستند، در واقع دنبالۀ حزب دمکرات و اتحادیه میهنی برای دشمنی با ما هستند».

رئیس جنبش نسل نو افزود: «آنهایی که وابسته به قدرت‌اند، ناامیدی را گسترش می‌دهند، آه و ناله و گریه و ناامیدی، جز بزرگ کردن صاحبان قدرت هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت».

علی حمه صالح، رئیس جنبش موضع میهنی، در پاسخ به اظهارات شاسوار عبدالواحد می‌گوید: «تاجر دزد و متقلب، زمین غارت کند، پول هزاران فقیر را بخورد، رشوه بگیرد و قمار کند، جزء فساد و معاملات فاسد باشد...، چیزی هم گفته نشود! ما که مدارک تقلب را افشا کردیم! اما آنها همچنان مست از موفقیت تقلبی بودند».

کد خبر 2776803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha