حملات ترکیه ادامه دارد ؛ کشته و زخمی شدن ۹ کارگر انبار غلات کوبانی

سرویس سوریه - فرماندهی کل نیروهای آسایش کردستان سوریه از حمله بامداد امروز ارتش ترکیه به ۹ نقطه در کردستان سوریه و کشته شدن یک کارگر و زخمی شدن ۷ تن دیگر در نتیجه حمله به انبار غلات کوبانی خبر داد.

به گزارش کردپرس، فرماندهی کل نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش ترکیه بامداد امروز ۹ نقطه در کردستان سوریه را هدف قرار داد و در نتیجه حمله به انبار غلات در این شهر یک کارگر جان باخت و ۸ کارگر دیگر نیز زخمی شدند.

فرماندهی کل نیروهای آسایش کردستان سوریه بیانیه‌ای مکتوب درباره حملات بامداد امروز ارتش ترکیه به مناطق شمال و شرق سوریه منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «ارتش ترکیه به حملات سیستماتیک خود علیه مناطق شمال و شرق سوریه ادامه می‌دهد و بسیاری از مناطق غیرنظامی را با هواپیماهای بدون سرنشین مسلح، جنگنده‌ها و توپخانه هدف قرار داده است. در شهر کوبانی، سالن فرات، ایست بازرسی نیروهای آسایش به سمت جرابلس، کارخانه آرد این شهر، ورزشگاه کوبانی و بیمارستان امل همگی هدف حمله قرار گرفتند.»

حملات ترکیه ادامه دارد ؛ کشته و زخمی شدن ۹ کارگر انبار غلات کوبانی

در ادامه این بیانیه آمده است: « همچنین انبار غلات در کوبانی هدف قرار گرفت و در نتیجه یک کارگر جان باخت و ۸ کارگر نیز مجروح شدند. ایست بازرسی نیروهای ما در منطقه دیرک و روستای محسنلی در منبج و گذرگاه مرزی عون دادات تحت کنترل نیروهای ما همگی هدف قرار گرفتند.»

به نظر می‌رسد حملات ترکیه اینبار متفاوت تر و فراگیرتر از گذشته است و به گفته کارشناسان مسائل شمال و شرق سوریه، این حملات تا زمان نامعلومی ادامه خواهند داشت و هدف از آن تضعیف مواضع کردهای سوریه و ایجاد هرج و مرج و بی‌ثباتی در این منطقه است.

کد خبر 2776847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha