ترکیه شب تا صبح کردستان سوریه را بمباران کرد + فیلم

سرویس ترکیه - در جریان حملات هوایی دولت ترکیه به مناطق مختلف کردستان سوریه، مناطق مسکونی و صنعتی بمباران شده و خسارت‌های مالی و انسانی برجای ماند.

به گزارش کردپرس، در پی تشدید حملات هوایی دولت ترکیه به مناطق مختلف کردستان سوریه، شماری از کارگران زخمی و خسارت‌های مالی قابل توجهی به اماکن صنعتی وارد شده است. این حملات شامل بمباران مراکز شهرها، تأسیسات امنیتی و انبارهای غلات است.

حملات هوایی دولت ترکیه به مناطق مختلف کردستان سوریه همچنان ادامه دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که در جریان این حملات، مناطق مسکونی و صنعتی به شدت هدف قرار گرفته و خسارت‌های مالی و انسانی برجای گذاشته است.

بنا به گزارش‌ رسانه های محلی، دولت ترکیه در چندین نوبت مناطق شهری و صنعتی را بمباران کرده است. منابع محلی تأیید می‌کنند که حملات شب گذشته به مرکز شهر کوبانی با شدت بسیاری انجام شد و به زخمی شدن ۷ کارگر انجامید. همچنین، در منطقه روستایی «روی» در کوبانی، انبارهای غلات مورد هدف قرار گرفتند و در نتیجه این حمله، چندین کارگر مجروح شدند.

صبح امروز، در پی حمله به ساختمان نیروهای امنیت داخلی در منطقه «سیناء» در شهر قامیشلو، دولت ترکیه ساختمان شرکت Satkop واقع در محله قنات سویس را نیز بمباران کرد. این بمباران‌ها تاکنون به تخریب‌های زیادی در زیرساخت‌های شهری منجر شده و وضعیت امنیتی منطقه را بحرانی‌تر کرده است.

علاوه بر این، در منطقه دیرک، کارخانه تولید کیسه در روستای «مرگه میرا» نیز هدف حملات هوایی دولت ترکیه قرار گرفت که در نتیجه آن خسارت‌های مالی گسترده‌ای به این تأسیسات صنعتی وارد شده است.

این حملات در شرایطی ادامه دارد که وضعیت انسانی در مناطق بمباران‌شده بحرانی شده و نیاز به کمک‌های فوری برای بازسازی تأسیسات آسیب‌دیده و کمک به مجروحان احساس می‌شود.

ترکیه شب تا صبح کردستان سوریه را بمباران کرد + فیلم

ترکیه شب تا صبح کردستان سوریه را بمباران کرد + فیلم

ترکیه شب تا صبح کردستان سوریه را بمباران کرد + فیلم

کد خبر 2776835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha