سلامت دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش در اعزام کاروان‌ راهیان نور است

سرویس کردستان – مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: در بحث اعزام دانش آموزان درقالب کاروان ای راهیان نور، سلامت و ایمنی دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

به گزارش کرد پرس، رشید قربانی در نشست هماهنگی ستاد بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان که با دستور کار برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای پویش ایران سبز (روز درختکاری)، برگزاری مسابقات استانی فوتسال بسیج، بازرسی از کمیته‌های پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق و اجرای طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد، ایمنی و سلامت دانش‌آموزان را یکی از مهمترین اولویت‌های کاری آموزش‌وپرورش دانست و گفت: در اجرای برنامه‌های حوزه بسیج و در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، اعزام کاروان‌های راهیان نور و مسابقات و فعالیت‌ها باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی با تأکید بر اجرای کیفی برنامه‌ها، افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان تهیه و تنظیم گزارش برنامه‌ها به منظور ارائه به مراجع و مستندسازی فعالیت‌ها است چرا که نظارت و ارزیابی موجب ارتقا و تلاش مجموعه می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان با اشاره به تأکیدات صورت گرفته در سند تحول بنیادین در خصوص فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی، اظهار کرد: فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای نهادینه کردن موضوعات تربیتی، اجتماعی و دینی مؤثر است و باید تلاش شود که برنامه‌های خوبی اجرایی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در شرایط کرونا به دلیل وضعیت موجود، برخی از برنامه‌ها به صورت حضوری نبوده و از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای آن‌ها استفاده شده است، ادامه داد: با بهتر شدن شرایط برنامه‌ها کیفی‌تر برگزار و با ارزیابی اقدامات کمیته‌های پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان، فعال‌تر اقدام شود.

سعید شعبانی یادآور شد: برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع عالی یک روزه بسیج دانش‌آموزی با حضور مسئولان کشوری و استانی در دهه سوم اسفند ماه جاری، همایش دو روزه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزان و برگزاری مرحله استانی مسابقات فوتسال دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه از دیگر برنامه‌هایی است که برای اجرای آنها نیازمند برنامه ریزی هستیم.

کد خبر 27840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha