کشف ۵۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در چوار

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی انبار لوازم یدکی خودرو های خارجی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان چوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار لوازم یدکی خودرو در انباری در چوار، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از انبار ۱۴۰ قلم انواع لوازم یدکی خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه لوازم کشف شده در این عملیات به صورت غیر قانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش اقلام کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر با توجه به اینکه رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع تحویل مقام قضائی شد، ادامه داد: پليس با تمام توان و به کارگيري حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش دهند.

کد خبر 28144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha