آزادی  ۸ زندانی محکوم مالی از زندان ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل زندان های ایلام گفت: طی آیینی با حضور استاندار و سایر مسئولان محلی، ۸ زندانی محکوم مالی از زندان استان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید احسانی در این مراسم اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون ۳۶۹ زندانی محکوم مالی با همت خیرین و همکاری انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان نیز در این مراسم گفت: زندان مرکزی ایلام پس از ۱۸ سال با تلاش جمعی و همت جهادی مراجع قضایی، مسئولین زندان و دیگر مسئولین به خارج از شهر منتقل شد و این مهم در راستای حقوق شهروندی مردم شریف استان و زندانیان انجام گرفت.

علی دهقانی افزود: تلاش ما بر این است که زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنیم و با اجرای طرح های پایش و غربالگری پرونده های قضایی زندانیان، جمعیت کیفری را کاهش دهیم.

فرمانده سپاه امیرالمونین ایلام نیز گفت: سپاه استان با همکاری مسئولین زندان در آزادی زندانیان سهیم است و حتی با اهدا بسته های معیشتی از خانواده های زندانیان نیازمند حمایت می کند.

سردار جمال شاکرمی افزود: آزادی زندانیان محکوم مالی و تلاش برای حل مشکلات آنان از نشانه های رافت نظام اسلامی است که نتایج مثبتی را به دنبال دارد.

استاندار ایلام در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) به تحمل حبس آن امام همام به دلیل مبارزه با ظلم و فساد اشاره کرد و گفت: به یاد امام هفتم(ع) و با تلاش خیرین همیشه در صحنه، گرد هم آمدیم تا تعدادی از زندانیان را از زندان آزاد کنیم.

حسن بهرام نیا گفت: ما امروز در زندان دیدیم زندانیان تحت تعلیم علوم قرآنی و دینی قرار می گیرند و برای حل مشکلات آنان تلاش جهادی صورت می گیرد.

وی ضمن تقدیر از مسئولین زندان و مراجع قضایی افزود: زندانیان در مدت حبس به خودسازی و تزکیه بپردازند و با الهام از علوم قرآنی بازگشت سالمی به جامعه داشته باشند.

کد خبر 28244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha