3420 پرونده تخلف در بازرسی از اصناف و بازاریان کردستان ثبت شد

سرویس کردستان – رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 3 هزار و 420 مورد پرونده تخلف از طرف بازرسان این سازمان از اصناف و بازاریان کردستان ثبت شده است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد سردارزاده با بیان اینکه ۶۵ هزار و ۳۸۷ مورد بازرسی امسال از واحدهای صنفی و غیرصنفی موجود در بازار استان انجام شده است، گفت: در نتیجه این بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان 3 هزار و ۴۲۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی تعداد تخلف های احراز شده در این بازرسی‌ها را 3 هزار و ۹۶۲ مورد اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده برای این تعداد تخلف در بازار استان ۳۵۹ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۵۴۱ هزار ریال بوده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده یک هزار و ۴۸۸ پرونده منتهی به صدور حکم شده که ۱۵۹ مورد آن حکم برائت و یک هزار و ۳۲۹ مورد هم محکوم به جزای نقدی شدند.

سردارزاده یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور ۲ هزار و ۳۵۰ مورد گشت مشترک از بازار استان هم در این مدت انجام شده که در نتیجه آن ۷۳۸ پرونده تخلف به ارزش ۱۵ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال تشکیل شده است.

کد خبر 28356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha