کشته و زخمی شدن ۷ نفر در درگیری میان‌ نیروهای SDF و ارتش سوریه

سرویس سوریه- در حمله نیروهای دولتی سوریه به پایگاه شورای نظامی تل تمر که بخشی از نیروهای سوریه دموکراتیک سوریه است، هفت نفر از دو طرف کشته و زخمی شدند.

به گزارش کُردپرس، شورای نظامی تل تمر وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) شامگاه سه شنبه اعلام کرد که نیروهای دولتی سوریه در یک حمله تحریک آمیز به یک واحد از این نیروها در روستای کوزلیه در حومه تل تمر، دو تن از این نیروهای جانباخته و‌یک تن دیگر زخمی شد.

پس از تهاجم ترکیه به مناطق سریکانی و گری‌سپی، نیروهای دولتی سوریه در مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه در خطوط تماس با گروه های مخالف مسلح وفادار به ترکیه مستقر شدند.

این شورا در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی نیروهای دموکراتیک سوریه منتشر شد، افزود: نیروهای ما به این حمله تحریک‌آمیز پاسخ دادند که در نتیجه آن دو تن از رزمندگان ما جانباخته و یک تن دیگر زخمی شد و دو تن از سربازان ارتش سوریه کشته و دو نفر دیگر از این نیروها زخمی شدند.

به‌گفته رسانه‌های شمال سوریه، در میان کشته شدگان نیروهای دولتی یک ستوان یک و در میان مجروحان یک افسر با درجه سرگرد وجود دارد.

در همین حال، فعالان در شبکه های اجتماعی تصویری از یکی از مبارزان «شورای نظامی تل تمر» را منتشر کردند که در این درگیری جان خود را از دست داد و گفتند که او در بسیاری از نبردها از جمله جنگ علیه داعش شرکت کرده است.

شورای نظامی اعلام کرد که در حال بررسی این حمله تحریک آمیز است و با توجه به نتایج، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کد خبر 28366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha