مرغ موردنیاز در ماه رمضان تامین شده‌است

سرویس کرمانشاه _ شهریار قاسمی گفت: با توجه به میزان جوجه ریزی ها در سطح مرغداری های استان، مشکلی جهت تامین و توزیع مرغ در ماه مبارک رمضان نداریم

به گزارش کردپرس؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و در نشست برگزاری جلسه با مدیران کشتارگاه های طیور استان جهت برنامه ریزی کشتار در ایام تعطیلات گفت : تنظیم بازار مقوله ای مهم و اثر بخش بر سفره های مردم است و همه ما وظیفه داریم با ایجاد بستر آرامش، دست سودجویان را از سفره مردم کوتاه کنیم.

قاسمی در ادامه به برنامه های سازمان جهت کشتار مرغ در این تعطیلات پیشاروی و ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: می بایست در ایام تعطیلات پیشاروی و در ماه مبارک رمضان با توجه به میزان جوجه ریزی های صورت گرفته در سطح مرغداری های استان هیچگونه کمبودی جهت کشتار مرغ و عرضه آن در سطح استان نداشته باشیم.

وی در ادامه از شبکه بازرسی سازمان درخواست نمود طی تعطیلات پیشاروی و ایام ماه مبارک رمضان با تشدید بازرسی ها، بازار را برای خرید مطلوب مردم فراهم نمایند.

قاسمی سپس با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با بسیج اصناف،بسیج سازندگی و تعزیرات حکومتی جهت ایجاد آرامش در بازار شب عید کرمانشاه یادآور شد: هماهنگی های بعمل آمده باعث شد بازار شب عید کرمانشاه با توزیع گسترده اقلام اساسی و تشدید بازرسی های بازار آرامی باشد و دست سودجویان از بازار کرمانشاه کوتاه شد.

رییس بسیج سازندگی استان کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن تشکر از همراهی کشتارگاه های طیور استان با برنامه های طراحی شده جهت تنظیم بازار شب عید افزود : لازم است برای تعطیلات پیشاروی و ایام ماه مبارک رمضان نیز کشتارگاه های همچنان پای کار باشند و مرغ مورد نیاز مردم را کشتار و راهی بازار مصرف نمایند.

در ادامه این جلسه نظرات و پیشنهادات مدیران کشتارگاه های استان در خصوص فعالیت کشتارگاه ها در این تعطیلات پیشاروی و ماه مبارک رمضان مطرح گردید.

در پایان این جلسه مطابق برنامه ارائه شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مقرر گردید، کشتارگاه ها در ایام تعطیلات پیشاروی مرغ مورد نیاز استان را کشتار و به بازار مصرف ارسال نمایند.

کد خبر 29834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha