صحبت های شعارگونه و آرمان گرایانه نمی تواند منجر به توسعه شود

سرویس کردستان – سرپرست فرمانداری شهرستان مریوان گفت: ما از مدیران کار می خواهیم، چرا که صحبت‌های شعارگونه و آرمان گرایانه به درد مردم نمی‌خورد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان گفت: اگرچه رسیدگی به کار ارباب رجوع وظیفه مدیران است اما نباید دچار روزمرگی شوند، بلکه نیاز است چالش‌های حوزه کاری خود را رفع و زمینه رضایت مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به مردمی بودن دولت سیزدهم، ارتباط مدیران با مردم را ضروری دانست و افزود: هفته آینده بنده اولین جلسه دیدار مردمی را خواهم داشت و مدیران دستگاه ها نیز باید این رویه را در پیش بگیرند.

سرپرست فرمانداری شهرستان مریوان خواستار دیدار مدیران با خانواده های شهدا و توجه به آنان شد و اظهار کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال هم باید از مهمترین رویکردهای دستگاه ها و مدیران باشد.

احمدی بر لزوم تلاش برای تحقق شعار سال تاکید کرد و ادامه داد: در نیمه اول امسال، پارک علم و فناوری مریوان به بهره برداری می رسد تا به بستری برای فعالیتهای تولیدی دانش بنیان جوانان این شهرستان تبدیل شود.

وی از مدیران خواست حواشی را رها کرده و به فکر کار و خدمت به مردم باشند و یادآور شد: توسعه اصلی ترین موضوع و رویکرد بنده و مدیران این شهرستان است و این مهم با توجه به ظرفیت های فرهنگی، انسانی و محلی قابل تحقق است.

سرپرست فرمانداری شهرستان مریوان با بیان اینکه از ظرفیت های این شهرستان به خوبی استفاده نشده است، بیان کرد: معتقدم توسعه با محوریت مردم و علاقه مندی و مطالبات آنان اتفاق می افتد.

احمدی با اشاره به اینکه فرصت آزمون و خطا نداریم، گفت: باید کارها را جلو برد، چرا که این مردم شایسته این همه مشکل و عقب ماندگی و گرفتاری نیستند و مدیرانی که توسعه محور فکر نکنند، جایی در ادارات شهرستان ندارند.

ضرورت ایجاد اشتغال و ممانعت از مهاجرت جوانان

امام جمعه مریوان نیز در این جلسه با بیان اینکه مسئولان نباید خود را برتر از مردم بدانند، اظهار کرد: مدیران و روسا باید بدانند که فلسفه وجودی آنان مردم و خدمت ملت است.

ماموستا مصطفی شیرزادی به وجود مشکلات زیاد در شهرستان مریوان اشاره کرد و افزود: بلاتکلیف بودن طرح کمربندی شهر مریوان، وضعیت نابسامان مرز باشماق و بیکاری و مهاجرت جوانان از مهمترین مشکلات مردم این شهرستان است که باید به آنها توجه شود.

وی خواستار برخورد قانونی با روزه خواری در ملا عام شد و ادامه داد: رواج بدحجابی در جامعه شایسته کشور اسلامی نیست و باید با آن با برنامه ریزی درست برخورد کرد.

افزایش میزان رضایت مندی مردم در حوزه دادرسی الکترونیک

رئیس دادگستری شهرستان مریوان نیز در این جلسه با بیان اینکه زمان پشت میز نشینی نیست باید در بین مردم و در کنار مردم باشیم، بیان کرد: حفظ حقوق عامه مردم رویکرد دادگستری مریوان در سال ‌جاری خواهد بود و با ترک فعل مدیران برخورد قانونی می کنیم.

علیرضا جعفری با اشاره به بررسی و تعیین تکلیف 3 هزار پرونده بلاتکلیف در مریوان، یادآور شد: در حوزه دادرسی الکترونیک میزان رضایتمندی مردم از ۷۸ درصد در سال های گذشته به ۹۴ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

وی گفت: در آینده نزدیک با اختصاص نیروی انسانی به مجموعه دادگستری مریوان، خدمات رسانی به شهروندان را افزایش داده و رسیدگی پرونده ها را تسریع می بخشیم.

کد خبر 30121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha