تشکیل 3729 پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان

سرویس کردستان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در سال گذشته 3 هزار و 729 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی پس از نظارت بر این واحدها تشکیل شد.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی گفت: در سال گذشته در مجموع 67 هزار و 65 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفت.

وی با اشاره به کشف 4 هزار و 329 مورد تخلف در این بازرسی‌ها، اظهار کرد: در این رابطه 3 هزار و 729 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: عمده این تخلفات، گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بود که برای آنها بیش از 367 میلیارد و 693 میلیون ریال جریمه منظور شده است.

خلیقی ادامه داد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 4 هزار و 489 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 930 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و ...، مراتب را با شماره تلفن 124 و یا به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 30122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha