تاکید رئیس‌جمهوری عراق بر لزوم همکاری ارتش، پیشمرگ و حشد الشعبی علیه تروریسم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رئیس جمهوری عراق، لزوم همکاری و هماهنگی میان مردم و نیروهای ارتش، پیشمرگ و حشد الشعبی برای مقابله با تروریسم و ریشه کن کردن آن را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، دفتر اطلاع رسانی برهم صالح، رئیس جمهوری عراق بعد از ظهر امروز (یک شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وی در کاخ السلام شهر بغداد پذیرای یک هیئت به نمایندگی از اقلیت کُرد کاکه ای بوده است.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، صالح در دیدار با هیئت مذکور بر اهمیت تقویت همکاری و انسجام میان همه مولفه های ملت عراق در راستای تحقق صلح داخلی و تحکیم امنیت و ثبات در این کشور و همچنین لزوم همکاری و هماهنگی میان مردم و نیروهای امنیتی شامل ارتش، پیشمرگ و حشد الشعبی برای مقابله با تروریسم و ریشه کن کردن آن تاکید نمود.

رئیس جمهوری عراق ضمن تاکید بر این که نیروهای امنیتی باید امنیت و حفاظت را برای همه مولفه های ملت این کشور فراهم سازند و برای جلوگیری از تکرار حملات تروریستی علیه شهروندان مختلف به ویژه کردهای کاکه ای نیز تلاش کنند، به تمجید از فداکاری های مردمان این اقلیت در رویارویی با گروه تروریستی داعش و دفاع آنها از شهرها و روستاهای خود پرداخت.

اعضای هیئت نمایندگی کردهای کاکه ای نیز به نوبه خود مشکلات و چالش های پیش روی این اقلیت را بیان کرده و اهتمام خود به تقویت انسجام ملی و تحکیم پیوندهای اجتماعی میان مولفه های مختلف را مورد تاکید قرار دادند.

کد خبر 303753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha