صدای واحدی از استان برای توسعه ایلام به گوش برسد / وظیفه سنگین اصحاب رسانه در جهاد تبیین

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با اهالی رسانه استان در قالب سلسله نشستهای گفتمانی چراغ راه عنوان کرد: باید تلاش کرد که صدای واحدی از استان برای توسعه استان به گوش برسد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار افزود: اصحاب رسانه نقش مهمی در مهندسی افکار عمومی جامعه دارند و این رزق و توفیقی است که خداوند متعال برای اصحاب رسانه قرار داده است و باید از این فرصت در راستای خدمت به مردم و توسعه استان استفاده شود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: برای دفاع از اسلام، ارزش های دینی، ایجاد وحدت و خون شهدا باید تلاش کنیم و امروز هم رسانه ها علاوه بر مطالبه گری، نقش مهمی در راستای توسعه دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: ما برای رشد و توسعه استان و نجات استان از محرومیت نیاز داریم دست به دست هم دهیم، خبرهایی که رسانه ها در استان منتشر و اطلاع رسانی می کنند نباید در راستای ایجاد چهره ای محروم از استان باشد بلکه باید در راستای ایجاد امید و نشان دادن ظرفیت ها و توانمندی های استان باشد.

وی کار رسانه ها را در مقطع که دشمن جنگ رسانه ای و نرم علیه ارزش ها و باورهای جوانان راه اندازی کرده است، بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را با قید فوری و قطعی مورد تاکید قرار داده اند که این دو قید نشان دهنده اهمیت جهاد تبیین است که رسانه ها در صف مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

کریمی تبار با بیان اینکه تقوای الهی به معنای مراقبت از خود در برابر معاصی و انجام واجبات است، ابراز کرد: یکی از عرصه های پرخطر برای انسان و رعایت تقوای الهی همین عرصه رسانه است، داشتن تقوا در عرصه رسانه بسیار سخت است و با وجود تسریع در ارسال خبر، باید تقوای رسانه ای را رعایت کرد، باید دقت بیشتری در راستای حفظ تقوای رسانه ای در بین اصحاب رسانه صورت بگیرد.

او گفت: امروز جوان دلسوز، طرفدار ایران، طرفدار حق و عدالت و مسلمان نیاز دارد به اینکه در فضایی قرار بگیرد که واقعیت برای وی تبیین شود، امروز در جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی خاکریزها به هم ریخته است و نیاز است که روشنگری صورت گیرد تا باطل رونق نگیرد.

به گزارش کردپرس، سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه با موضوع جهاد تبیین از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با تمرکز بر نخبگان 17 قشر اثرگذار جامعه در ماه رمضان در حال برگزاری است.

کد خبر 30451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha