افتتاح و کلنگ زنی 2 مدرسه خیر ساز در شهرستان مریوان

سرویس کردستان – مراسم افتتاح مدرسه 3 کلاسه روستای «سرنژمار» و مراسم کلنگ زنی مدرسه 3 کلاسه روستای «میرگه دریژ» از توابع شهرستان مریوان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، طی مراسمی با حضور خیر مدرسه ساز «توران رستگار نامدار» و نماینده خیرن مدرسه ساز در تهران «مهشید خاکباز نژاد» مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از اهالی روستا، مدرسه 3 کلاسه روستای «سرنژمار» افتتاح شد.

گفتنی است خیر مدرسه ساز «توران رستگار نامدار» قبلا مدرسه 3 کلاسه را در روستای «ذی نوری» ساخته بود و امروز دومین مدرسه را به یاد برادرشان مرحوم «محمود رستگار نامدار» در روستای سرنژمار افتتاح کرد و به روستای «میرگه دریژ» در نقطه مرزی شهرستان مریوان رفت و کلنگ مدرسه 3 کلاسه را به همراه دانش آموزان به زمین زد.

شهرستان مریوان از ظرفیت دانش آموزی بالایی برخوردار است و مدرسه 3 کلاسه «سرنژمار» با 45 دانش آموز در 2 مقطع دانش آموز دارد.

همچنین مدرسه 3 کلاسه «سر نژمار» در زمینی به مساحت 800 مترمربع و با زیربنای آموزشی 171 مترمربع با مشارکت خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کد خبر 30712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha