فوت جوان 25 ساله مریوانی بر اثر سقوط پاراگلایدر

سرویس کردستان – عصر روز گذشته بر اثر حادثه سقوط پاراگلایدر در دریاچه زریوار مریوان، یک جوان 25 ساله فوت کرد و خلبان پاراگلایدر نیز مصدوم شد.

به گزارش کرد پرس، مسئول انجمن ورزش های هوایی شهرستان مریوان در خصوص این حادثه گفت: خلبان پاراگلایدری که در سایت پروازی دریاچه زریوار سقوط کرد، فاقد مجوز پرواز بوده و متاسفانه یک نفر از شهروندان مریوانی را به کام مرگ فرستاد.

کامران رحیمی افزود: حادثه سقوط پاراگلایدر در محوطه پروازی زریبار در ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه عصر در مسیر پروازی این دریاچه اتفاق افتاد که متاسفانه در این حادثه ناگوار مسافر این پرواز که جوانی ۲۵ ساله بود فوت کرد و خلبان پاراگرایدر نیز مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

وی با بیان اینکه این پرواز بدون هماهنگی انجمن انجام شده است، اظهار کرد: متاسفانه سایت های پروازی در تمام ایران نظارت خاصی ندارند و مانند سالن های ورزشی که دروازه ورودی خاصی دارند و قابل کنترل است، این رشته ورزشی این امکان را ندارد.

مسئول انجمن ورزش های هوایی شهرستان مریوان ادامه داد: متاسفانه در این حادثه خلبان به دلیل نداشتن مهارت کافی، شرایط هوایی نامناسب و تجهیزات فرسوده دچار سقوط از فاصله ۶۰ متری شده است.

کد خبر 30854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha