راهیابی ٢٥ اثر به نخستین جشنواره تئاتر «ناله شکینه» بوکان

سرویس آذربایجان غربی- دبیر جشنواره تئاتر خیابانی بوکان گفت: ۲۵ اثر به نخستین دوره جشنواره تئاتر «ناله شکینه» که در بوکان برگزار می‌شود، ارسال شد.

به گزارش کردپرس، افشین ناصری در این باره اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار و به صورت استانی با حضور گروه‌های منتخب در روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

او به ایرنا گفت: آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره تئاتر خیابانی آذربایجان غربی در هشت روستای حاشیه شهر بوکان وبرای نخستین بار اجرا خواهند داشت که در مجموع ۳۶ اجرا در روستاها خواهند داشت.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی بوکان اضافه کرد: از میان آثار ارسال شده به جشنواره استانی تئاتر خیابانی بوکان ۹ اثر به بخش مسابقه راه پیدا می‌کند.

او بیان کرد: آثار ارسال شده از اکثر شهرهای استان آذربایجان غربی هستند که علاوه بر آن آثاری از استان‌های دیگر کشور از کردستان، گیلان، بوشهر و تهران به دبیرخانه نیز ارسال شده است.

دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی بوکان اضافه کرد: رضا رشادت کارشناس ارشد کارگردانی، پدرام رحمانی کارشناس تئاتر و حامداسماعیل وند نویسنده، کارگردان و بازیگر اعضای هیات بازبینی نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی نالەشکینە هستند.

او ادامه داد: امروز شنبه آثار ارسال شده به جشنواره تئاتر خیابانی بوکان که نصف آن به صورت فیلم و نصف آن به صورت زنده اجرا خواهند داشت توسط داوران مورد داوری قرار خواهد گرفت و در میان آنها ۹ اثر به بخش مسابقه راه پیدا می‌کند.

کد خبر 31239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha