دستگیری 5 سارق با کشف 9 فقره سرقت در سنندج

سرویس کردستان – رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری 5 سارق سابقه دار با کشف 9 فقره سرقت در سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ عبدالله فاتحی گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل و گوشی همراه در سطح شهرستان سنندج، پی گیری موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی 5سارق شدند و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در چند عملیات دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده و با ارائه شواهد ومدارک موجود از سوی ماموران متهمان به 5 فقره سرقت طلا و جواهرت منزل و 4فقره سرقت گوشی همراه اعتراف کردند.

سرهنگ فاتحی از کشف 88 درصدی سرقت ها خبر داد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری در استان کردستان 88 درصد سرقت ها کشف شده که نسبت به مدت سال قبل 2درصد افزایش داشته است که این امر با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار دارد.

وی به نقش دیگر نهادها و سازمان در راستای تامین و حراست از اموال در جهت پیشگیری از سرقت اشاره کرد و یادآور شد: در تعاملات و جلسات بر این امر تاکید شده و پلیس در راستای ایجاد امنیت و آسایش روانی شهروندان تلاش کرده و برابر قانون با سارقان و برهم زدگان نظم و امنیت عمومی برخورد می کند.

کد خبر 31447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha