بیشترین تعداد ابتلای به کرونا در آذربایجان غربی  در سه هفته گذشته ثبت شد

سرویس آذربایجان غربی- در حالیکه روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آمار کرونای استان را اعلام نکرد، امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۳ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شد که بیشترین تعداد طی سه هفته گذشته بود.

به گزارش کردپرس، در پی عدم اطلاع رسانی آمار کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی در 24 دی ماه، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان امروز اعلام کرد که تنها در این روز، بیشترین تعداد ابتلا به کرونا طی سه هفته گذشته ثبت شده است.

دکتر جواد آقازاده با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان به ایرنا گفت: در شبانه روز قبل، ۳۰۳ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شد و از این تعداد، ۶۳ نفر در مراکز درمانی شهرستان های مختلف آذربایجان‌غربی بستری شدند.

او با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۳۵۸ نفر افزود: از این تعداد ۱۷۱ نفر مشکوک و ۱۸۷ نفر نیز مبتلا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طبق آخرین آمار، ۱۳۳ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند که ۳۰ نفر از آنان به ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین پنج نفر شامل سه نفر در مهاباد و ۲ نفر در سلماس بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و تعداد کل فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به 3 هزار و ۴۲۴ نفر رسید.

در حال حاضر 8 شهر آذربایجان غربی در وضعیت آبی کرونا قرار دارند و بقیه شهرها در وضعیت زرد هستند.

کد خبر 3151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha