۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
نوبخت به ایلام سفر می‌کند

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان از سفر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان در روهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قاسم سلیمانی‌دشتکی توضیح داد: دکتر نوبخت به زودی به استان سفر می کند و در این سفر در خصوص طرح ها و پروژه های جهش تولید به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا می شود.

وی با بیان اینکه در سفر معاون رئیس جمهور پروژه های اساسی استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: مدیران به سرعت اقدامات لازم برای پیگیری پروژه های اساسی استان را انجام دهند تا ما از این سفر حداکثر بهره برداری برای استان داشته باشیم.

استاندار ایلام مجموعه تلاش قرارگاه سازندگی استان برای مناطق محروم استان را اثربخش خواند وگفت: با پیگیری های انجام گرفته در مرکز و رفت و آمد مسئولان ارشد معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان کشور به ایلام بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان اعتبار (۳۵ میلیارد تومان برای شهرستان ملکشاهی و ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان هلیلان) به استان اختصاص یافته است.

سلیمانی دشتکی سپس از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی و مناطق محروم به استان خبر داد و گفت: در رایزنی‌های صورت گرفته با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و سفر معاون این نهاد به استان و بازدید از مناطق محروم استان موافقت شد تا با ارائه طرح‌های توجیه دار در قالب زنجیره تولید مثل پرورش ماهی در قفس، طرح‌های گلخانه‌ای و … تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از حوزه این معاونت به استان اختصاص می‌یابد و این مبلغ سوای میزان اعتباری هست که برای تسهیلات اشتغال روستایی در سال جاری برای استان ایلام مشخص شده است.

کد خبر 318962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha