شناسایی انبار ۱۰ تنی روغن مایع در استان ایلام

سرویس ایلام - رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام از شناسایی یک انبار ۱۰ تنی روغن مایع در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: با توجه به کمبود برخی کالاهای اساسی در سطح بازار، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در پی رصد وضعیت تهیه و توزیع روغن در سطح استان با اقدامات پلیسی مشخص شد برخی واحدهای توزیع روغن با سوء استفاده از وضعیت کمبود روغن در پوشش‌های قانونی با عدم تامین به موقع نیاز بازار و عرضه قطره چکانی وضعیت کمبود روغن را تشدید نموده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و با حضور بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی یک واحد توزیع شناسایی و بالغ بر ۱۰ تن روغن مایع به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال علی رغم نیاز بازار در انبارهای شرکت دپو و به موقع توزیع نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ اهمیت موضوع و با کسب دستور مقام قضایی روغن خوراکی با توجه به نیاز بازار در بین عاملان مجاز در سطح استان و شهرستان‌ها توزیع شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای جلوگیری از نابسامانی بازار کالاهای اساسی با همکاری سایر سازمان‌ها با نهایت توان در صف مبارزه با اخلالگران اقتصادی قرار دارد.

کد خبر 32059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha