زمین های پروژه کنار گذر ایوان در اسرع وقت باید تملک شوند

سرویس ایلام - کنارگذر ایوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است که با وجود اقدامات اخیر به‌خاطر داشتن معارضان محلی مدتی است کار آن متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا استاندار ایلام برای تعیین تکلیف این زمین‌های تملک نشده جلسه‌ای ترتیب داد و بر رفع هر چه سریع‌تر این معضل که گویی راه توسعه ایوان را بسته و مشکلات زیادی برای شهروندان و مسافران ایجاد کرده، تاکید کرد.

وی در نشست رفع مشکلات زمین های پروژه کنار گذر ایوان اظهار داشت: قولنامه های عادی زمین های کنار گذر ایوان برای تملک باید مورد تایید شورا و دهیاری ها قرار گیرد.

استاندار ایلام افزود: برای تسریع در عملیات پروژه کنار گذر ایوان باید رضایتنامه ۵۳ مالک اخذ و زمین های قرار گرفته در مسیر این پروژه تملک شود.

بهرام نیا با تاکید بر پرداخت تمامی حق و حقوق مالکان زمین های پروژه کنار گذر ایوان گفت: از مجموع ۵۳ مالک زمین های این پروژه، ۳۳ نفر دارای قولنامه و ۲۰ نفر دارای سند اصلاحات ارضی هستند.

وی اضافه کرد: تملک زمین هایی که سند ثبتی دارند مشکلی ندارد اما باید اقدامات لازم برای تملک زمین های که مشاع هستند با همکاری اداره ثبت اسناد، راه و شهرسازی و نظارت دادستانی و بازرسی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام به مدیران دستگاه های راه و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک و فرماندار ایوان دستور داد که اقدامات لازم را هر چه سریع‌تر برای تملک زمین های واقع شده در مسیر پروژه کنار گذر ایوان اتخاذ کنند.

کد خبر 33340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha