دستگیری بیش از 3 هزار معتاد در ارومیه طی سال جاری

سرویس آذربایجان غربی- فرماندهی انتظامی ارومیه گفت: طی ۱۰ ماهه گذشته ۷۹۶ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر، سه هزار و ۳۸۲ نفر معتاد دستگیر شده اند.

به گزارش کردپرس، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد امروز در نشست خبری با خبرنگاران به اهم اقدامات فرماندهی انتظامی طی ۱۰ ماهه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی این مدت ۷۹۶ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر، سه هزار و ۳۸۲ نفر معتاد دستگیر و تعداد ۱۷۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شده است.

او با اشاره کشف و ضبط انواع مواد مخدر در ارومیه، افزود: همچنین در این مدت ۱۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرماندهی انتظامی ارومیه با بیان اینکه طی ۱۰ ماه گذشته ۶۶ هزار و ۷۱۶ مورد شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس داشته‌اند گفت: از این تعداد تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی تعداد ۵۷ هزار و ۶۳۸ مورد اجرایی بوده که نسبت با مشابه سال گذشته ۸.۵ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه طی این مدت تعداد ۶ هزار و ۷۵ پرونده در کلانتری ‌و پاسگاه‌ها تشکیل شده است، تصریح کرد: این تعداد پرونده تشکیل شده در کلانتری‌ها، نسبت به مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

شیخ‌نژاد با بیان اینکه جمع کل سرقت‌ها نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است اظهار داشت: طی ۱۰ ماهه گذشته ۵۵ درصد سرقت مغازه، ۴۶ درصد اماکن دولتی و ۴۹ درصد سرقت احشام، ۱۱ درصد سرقت اتومبیل، ۲۰ درصد قطعات خودرو و کش روزنی ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش را نشان می‌دهد.

کد خبر 3360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha