آمادگی ناجا برای انجام مأموریت بزرگ اربعین

سرویس ایلام - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران بازدید و از تقویت محورهای ماموریتی ناجا برای اربعین سال آینده خبر داد و گفت: پلیس آمادگی لازم برای اجرای ماموریت بزرگ اربعین حسینی را دارد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار محمد شرفی که روز گذشته به ایلام سفر کرده است، صبح امروز سه شنبه به همراه تعدادی از مسئولان نظامی انتظامی و مسئولان اداری شهرستان مهراناز پارکینگ بزرگ اربعین در شهر مهران و پایانه برکت واقع در پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

وی روز گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عنوان کرد: در صورت مهیا شدن شرایط لازم و اتفاق نظر مسئولان و تصمیم گیری مبنی بر برگزاری سفر معنوی اربعین حسینی، ناجا این آمادگی را دارد تا با تمام توان سفر زائران را تسهیل و به آنان خدمات رسانی کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: پلیس برای بهتر برگزار شدن این مأموریت عظیم ماه‌ها قبل از شروع اربعین حسینی اقدامات خود را آغاز کرده است و به عنوان یک سازمان مهم و تاثیرگذار، پای ثابت این امر مهم می‌باشد و از مبدا تا مقصد همراه زائران اربعین حسینی است.

شرفی افزود: امسال برابر تدابیر فرمانده محترم ناجا، نیروی انتظامی با تمام توان آمادگی دارد و نسبت به سال‌های گذشته محورهای ماموریتی خود را تقویت کرده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در ماموریت بزرگ اربعین بین نیروهای نظامی، انتظامی و همچنین سایر نهادهای، دولتی و غیر دولتی هماهنگی و تعامل خوبی وجود دارد، عنوان کرد: حضور میدانی فرماندهان نظامی و انتظامی در بین مردم، ضمن افزایش احساس امنیت، همبستگی و انسجام ملی را به دنبال دارد، لذا پلیس امروز یک پلیس اجتماعی است.

حجت الاسلام کریمی تبار به پیشرو بودن و مسئولیت پذیری ناجا در برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مدیریت ناجا در بحث اربعین قابل تقدیر است و ناجا با شروع زود هنگام، رایحه خوش اربعین را در فضای کشور منتشر کرد.

کد خبر 3365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha