کوسرت رسول علی خواستار پایان دادن به فساد در مرزهای اقلیم کردستان شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – "کوسرت رسول علی" رئیس شورای عالی سیاسی اتحادیه میهنی کردستان، از ریاست این حزب خواست به فساد در مرزهای اقلیم کردستان پایان دهند.

به گزارش کرد پرس به نقل از المسله، کوسرت رسول علی در نامه ای خطاب به ریاست اتحادیه میهنی نوشت: در حالی که اقلیم کردستان با شرایط دشوار سیاسی و اقتصادی مواجه است و دولت اقلیم کردستان قادر به پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان و حقوق بگیران نیست، اما متأسفانه در گذرگاههای پرویزخان و باشماق و سایر مرزها شاهد فساد هستیم.

این عضو کادر رهبری اتحادیه میهنی گفت: براساس اختیاراتی که در کنگره چهارم اتحادیه میهنی، به ما واگذار شده است از ریاست این حزب می خواهیم اقدامات مناسبی برای پایان دادن به عملیات فساد در این مرزها اتخاذ نمایند.

یادآور می شود پیشتر، "سرکوت شمس الدین" عضو فراکسیون آینده در پارلمان عراق از مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق خواسته بود کنترل گذرگاههای مرزی و منابع طبیعی اقلیم کردستان از جمله نفت و گاز را در اختیار بگیرد.

شمس الدین تأکید کرده بود: در غیر این صورت، تلاش های کاظمی در مرکز و جنوب عراق به نتیجه نخواهد رسید. زیرا انجام اصلاحات در سایر مناطق عراق و رها کردن اقلیم کردستان به حال خود را نمی توان اصلاحات نامید.

کد خبر 340983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha