فوتی های کرونا در ایلام همچنان دورقمی است

سرویس ایلام - در شبانه روز گذشته کرونا باز هم توانست جان ۱۱ نفر از مردم استان ایلام را بگیرد و تداوم وضعیت سیاه در استان را شدت ببخشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۸۹ نفر به ویروس کرونا در استان مبتلا شده اند، گفت: با این حساب شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۱۸۹۹۶ نفر افزایش یافته است.

محمد کریمیان اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۴۶۶ نفر در استان است.

وی با بیان اینکه از ۱۱ مورد فوتی امروز، ۱۰ مورد مربوط به شهرستان ایلام و ۱ مورد مهران بوده است، گفت: در حال حاضر ۳۸۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند که متاسفانه نشان دهند افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا در بیمارستان های استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه با افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا امکانات درمانی و بیمارستانی جوابگوی بیماران مبتلا به کرونا نیست، افزود: در حال حاضر شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت سیاه از نظر شیوع کرونا و شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و مهران در وضعیت قرمز قرار دارند.

کریمیان یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام 193 نفر، در شهرستان ایوان 31 نفر، در شهرستان مهران 19 نفر، در شهرستان دهلران 17 نفر، در شهرستان بدره 10 نفر، در شهرستان چرداول 7 نفر، در شهرستان ملکشاهی 9 نفر، در شهرستان دره شهر 9 نفر و در شهرستان آبدانان 3 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، خودداری از ترددهای غیر ضروری و پرهیز از حضور در اجتماعات بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

کد خبر 342403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha