دومین استارآپ ویکند مددجویان ایلام آغاز به کار کرد

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: ایجاد کار و شغل بر اساس ایده های نوین و امروزی از مهم ترین برنامه ها و اهداف این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده های مددجویان است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قنبر موسی نژاد در آیین آغاز بکار دومین استارت آپ ویکند مددجویان کارآفرین کمیته امداد استان که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام و مدیر پارک علم و فناوری استان برگزار شد، با عنوان اینکه هدف این نهاد از برگزاری رویدادهای علمی و کارآفرینی و دومین استارپ آپ ویکند شناسایی استعدادهای کارآفرینی نخبگان مورد حمایت کمیته امداد است تصریح کرد: در این زمینه از صاحبان ایده های نوین و امروزی در زمینه اشتغال حمایت خواهد کرد .

موسی نژاد با عنوان اینکه در این رویداد، تعداد 8 تیم از 5 شهرستان استان حضور داشته و به صورت مجازی با هم رقابت خواهند کرد تصریح کرد: هدف این است که الگوی جدیدی را در زمینه کارآفرینی در استان و کشور ایجاد و توسعه داده و کمیته امداد استان ایلام به همین منظور قصد دارد درآینده میزبان استانهای غرب کشور باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به فعالیتهای کمیته امداد در عرصه تولید فرش دستباف اشاره کرد و گفت: فرش بافی کمیته امداد چند سالی است که شهرت جهانی پیدا کرده است و تحت عنوان الگوی احسان در سازمان علمی ، فرهنگی یونسکو در سازمان ملل متحد به عنوان یک الگوی کارآفرینی موفق و جهانی به ثبت رسیده است.

بیرامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام نیز در این رویداد مجازی با عنوان اینکه کمیته امداد از دستگاههایی است که در عرصه های نوین اشتغال زایی به خوبی ورود کرده است گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان این آمادگی را دارد که با کمیته امداد در این زمینه همکاری و در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان این عرصه نیز همکاری نماید.

طاهرپور، رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام نیز در سخنانی گفت: یقین دارم که در بین خانواده های مددجو بسیاری از دانش آموختگان هستند که توانایی ورود به عرصه کارآفرینی نوین و اقتصاد دیجیتالی را دارند و در سالهای گذشته نیز ما شاهد حضور خوب مددجویان کارآفرین در این عرصه بوده ایم.

کد خبر 3528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha