عضو فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق: برای کردستان آرزوی نابودی نکرده ام

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق اظهارات نسبت داده شده به وی درباره "آرزوی نابودی کردستان" را تکذیب کرد و از رسانه های کُرد زبان خواست این تکذیبیه را ترجمه و منتشر کنند.

به گزارش کرد پرس به نقل از المستقله، دفتر "عالیه نصیف" با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد: برخی از صفحات شبکه های اجتماعی، اظهارات نژاد پرستانه ای را به این نماینده نسبت داده اند که در آن آمده است: همه آرزوی من این است که روزی را ببینم در آن، چیزی به نام کردستان وجود نداشته باشد و به همراه برادرانم در حشد شعبی، پرچم "یا حسین" را بر بالای سر کردها به اهتزاز درآورم.

دفتر عالیه نصیف در ادامه بیانیه با تکذیب این اظهارات، تأکید کرد: عالیه نصیف، به همه عراقی ها و گروههای قومیتی و هویتی مختلف آن احترام می گذارد و نماینده همه آنها بدون تبعیض است. از سوی دیگر، برادران کرد ما، مسلمان هستند و مانند برادران شیعه و سنی شان به امام حسین افتخار می کنند و استفاده از نام مبارک این حضرت در اظهارات ساختگی و نژاد پرستانه را مردود می دانیم و از رسانه های کرد زبان می خواهیم این توضیحات را ترجمه و منتشر نمایند.

کد خبر 4146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha