برف، تردد در محورهای شمالی کردستان را مختل کرد/لزوم خودداری از سفرهای غیرضروری

سرویس کردستان- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بارش برف و مه غلیظ موجب اختلال تردد در برخی از محورهای این استان شده است.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، دانش زندی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بارش برف و باران از شامگاه پنجشنبه با ورود یک سامانه بارشی جاده‌های این استان را فرا گرفته است اظهار داشت: فعالیت این سامانه هم اکنون عمدتا در محورهای شمالی استان ادامه دارد و موجب لغزندگی سطح جاده و کاهش دید رانندگان شده است.

وی اضافه کرد: این محورها شامل دیواندره - سقز محدوده سه راهی تکاب و گردنه "فیلان تاقی"، دیواندره - بیجار محدوده روستای سعد آباد، بانه - سقز محدوده گردنه "خان" و روستای تموغه است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه مه گرفتگی در برخی از محورها دید افقی را تا حداکثر ۳۰۰ متر کاهش داده است یادآور شد: طبق اعلام هواشناسی احتمال دارد فعالیت این سامانه تا روز یکشنبه تداوم داشته باشد به همین دلیل اختلال تردد در این مدت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: توصیه می‌شود مسافران از انجام سفرهای غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند و در صورت لزوم وضعیت جاده ها را از سامانه ۱۴۱ راهداری از طریق پیام کوتاه، تماس تلفنی، نرم افزار همراه و تارنمای الکترونیکی استعلام کنند.

کد خبر 4293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha