جشن نیکوکاری در ایلام مجازی برگزار می شود

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام در نشست مشترک با مدیرکل و مدیران شهرستانهای آموزش و پرورش عنوان کرد: جشن نیکوکاری امسال نیز بخاطر شرایط کرونایی در جامعه به صورت غیر حضوری و از طریق مجازی و الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قنبر موسی نژاد گفت: با توجه به استفاده اغلب دانش آموزان و خانواده های آنها از نرم افزار شاد، این رسانه می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز و والدین آنها در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری باشد.

وی افزود: امسال هفته احسان و نیکوکاری در آستانه سال نو، از تاریخ 13 تا 15 اسفندماه با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج برگزار می شود و در این مدت به هر میزانی که از طریق مدارس، کمک جمع آوری شود این کمک ها با همکاری مدیران مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

مدیکل کمیته امداد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نقش مدیران مدارس در هدایت دانش آموزان و والدین آنها در راستای کمک به هم نوعان بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است انتظار ما از مدیران این است که در 13 اسفندماه و روز جشن نیکوکاری از طریق برنامه شاد، یک ساعت را به عنوان زنگ نیکوکاری در نظر گرفته و این مهم را برای دانش آموزان تبیین نمایند.

مهردادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست عنوان کرد: در زمینه برگزاری جشن نیکوکاری آموزش و پرورش استان و قشر فرهنگی با تمام توان آماده همکاری بوده و در این زمینه فرهنگیانی که پیشقدم بوده و همکاری بیشتری در برگزاری مطلوب این جشن داشته باشند، تشویق می شوند.

کد خبر 5129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha