آغاز ساخت مسکن ملی در شهرهای سنندج و سقز/خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است

سرویس کردستان- سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان گفت: در شهر سقز پروژه 1400 واحدی استارت خورده و در شهر سنندج هم پروژه 140 واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون است.

مصطفی رضایی در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس، درباره روند ساخت مسکن ملی در استان کردستان توضیحاتی را ارائه داد.

او گفت: از بین افراد ثبت نامی، تعداد 14 هزار و 100 متقاضی در استان کردستان طی سه مرحله پالایش نهایی شده و واجد شرایط واگذاری شده اند.

رضایی افزود: هم اکنون در شهرهای زیر 100 هزار نفر، زمین را به خود متقاضیان واگذار می کنیم و خود متقاضی پیگیر اخذ پروانه و شروع عملیات ساختمانی می شود و در شهرهای بالای 100 هزار نفر هم مانند شهر سقز، پروژه 1400 واحدی استارت خورده و در شهر سنندج هم پروژه 140 واحدی بهاران در حال اجرا و در مرحله فونداسیون است و باقی پروژه ها هم به زودی شروع به کار خواهند کرد .

سرپرست معاونت بازآفرینی و مسکن راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: مهمترین معضل طرح اقدام ملی بحث تامین زمین است که با راهکارهایی که در جلسه شورای مسکن استان اندیشیده شده بخشی از این مشکل مرتفع شده و بخشی دیگر نیز در حال رفع شدن است .

رضایی به شهروندان توصیه کرد با عنایت به اینکه تاکنون دستورالعملی راجع به خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی ابلاغ نشده است از خرید یا فروش این امتیاز پرهیز کنند تا دچار خسران مالی و مشکل حقوقی نشوند.

کد خبر 5640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha