روزنامه نگار کردتبار شبکه خلق تی وی مورد حمله قرار گرفت

سرویس ترکیه - لوند گل تکین، روزنامه نگار جنجالی کرد، و منتقد حکومت، در جلوی ساختمان شبکه خلق تی وی مورد حمله گروهی از افراد قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، "خلق تی وی" اعلام کرد که روزنامه نگار "لونت گل تکین"، یکی از مفسران برنامه "ایکی یوروم"، توسط گروهی از افراد در جلوی ورودی شبکه تلویزیونی "خلق تی وی" در محله بکیرکوی استانبول، مورد حمله قرار گرفته، و توسط افرادی که در آن اطراف بوده اند نجات داده شده است. او دچار جراحات جزئی شده، اما سلامت است و در برنامه زنده تلویزیونی امشب خلق تی پی شرکت خواهد کرد.

گل تكین با گذاشتن پستی در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی گفت: «یک‌گروه ۲۵ نفره از اشقیا جلوی ساختمان شبکه به من حمله كردند ، اما حال من خوب است.»

لونت گل تکین، ۴۸ ساله، متولد منطقه گول، استان اردهان ترکیه، نویسنده، روزنامه‌نگار و برنامه ساز کردتبار، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل دانشگاه سلجوق است. او تا کنون با نوشته ها و برنامه های تحلیلی سیاسی انتقادی اش، واکنش بسیاری را بر انگیخته است. یکی از پر سر و صداترین نوشته های او یادداشتی با عنوان «این را به عنوان یک کرد تبار می نویسم»، در نشریه «دیکن» بود. او در نوشته ها و برنامه های تلویزیونی اش بی پروا به سیاست های حزب حاکم می تازد.

کد خبر 6017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha