اعلام ابتلای ۲۳ نفر دیگر در استان ایلام به کرونای انگلیسی

سرویس ایلام - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای ۲۳ نفر دیگر در استان ایلام به ویروس جهش یافته انگلیسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محبوب رستمزاد روز جمعه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه ویروس جهش یافته انگلیسی در حال انتشار در سطح استان است و اگر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم‌توجهی و یا بی‌توجهی صورت گیرد، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس جدید و جهش یافته خواهیم بود.

وی افزود: میزان شیوع و خطر این ویروس جهش یافته بالاتر انواع قبلی آن است و مردم استان برای پیشگیری از شیوع این ویروس جدید، نهایت دقت را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی؛ همه با همدلی و همگرایی تلاش کنیم که از شیوع بیماری کرونا و خصوصاً نوع جدید و جهش یافته آن در سطح استان جلوگیری کنیم و سلامتی را به همدیگر هدیه کنیم.

رستمزاد یادآور شد: همسایگی استان ایلام با خوزستان که در وضعیت قرمز و بحرانی بیماری کرونا قرار دارد، می‌طلبد که ما هم دغدغه شیوع این بیماری را در سطح استان داشته باشیم. بنابراین نگذاریم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال جدید و تعطیلات نوروزی را به کام هم‌استانی‌هایمان تلخ کند.

کد خبر 6634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha