نحوه فعالیت ادارات کرمانشاه در تعطیلات کرونایی اعلام شد

سرویس کرمانشاه _ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه نحوه فعالیت ادارات دولتی در تعطیلات دو هفته ای برای کنترل کرونا را اعلام کرد.

به گزارش کردپرس؛ افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد کرونا در خصوص نحوه فعالیت ادارات در این 15 روز، گفت: طبق ابلاغ صورت گرفته در شهرهای با وضعیت زرد تمام کارکنان دستگاه های ضروری شامل دستگاه های امدادی، خدماتی ضروری و ... باید در محل کار حاضر باشند، کارمندان سایر ادارات هم باید به میزان دو سوم در محل کار حاضر شوند. برگزاری جلسات اداری نیز باید با حداکثر 30 نفر انجام گیرد.

وی افزود: در شرایط نارنجی کارکنان دستگاه های ضروری باید به میزان دو سوم، سایر ادارات به میزان یک دوم و برگزاری جلسات هم باید با حضور حداکثر 20 نفر باشد.

کریمی تصریح کرد: در خصوص شهرهای قرمز، تعداد کارمندان دستگاه‌های ضروری باید به یک دوم رسیده و در ادارات دیگر باید یک سوم کارمندان حضور داشته باشند و برگزاری جلسات هم باید با حضور حداکثر 15 نفر انجام گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اعلام کرد بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، کارمندانی که بیماری زمینه‌ای دارند ورودشان به محل کار ممنوع است و باید دورکاری داشته باشند.

کد خبر 667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha