سامانه بارشی از فردا وارد کردستان می شود

سرویس کردستان- کارشناس هواشناسی کردستان گفت: از ظهر فردا سه شنبه همراه با ورود سامانه بارشی به منطقه تا صبح پنجشنبه هوای استان ناپایدار است.

خبات قمری در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس، اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی هوای استان طی امروز پایدار خواهد بود و فقط در ساعات بعد از افزایش ابر و وزش باد گاهی شدید همراه با گردوخاک خواهیم داشت.
به گفته او، از ظهر فردا سه شنبه همراه با ورود سامانه بارشی به منطقه تا صبح پنجشنبه هوای استان ناپایدار بوده و در این مدت در برخی ساعات رگبار باران با احتمال رعدوبرق، وزش باد و در برخی نقاط مه و کاهش دید پیش بینی می شود، برای روز چهارشنبه سرعت وزش باد شدید و در محدوده هشدار خواهد بود.

قمری ادامه داد: میزان بارش ها در نیمه غربی استان، توابع شهرستان های بانه و سقز بیشتر از سایر نواحی بوده و سبب آبگرفتگی موقت معابر می شود.

او خاطرنشان کرد: همچنین برای روزهای سه شنبه تا پنجشنبه با توجه به سمت و سرعت وزش باد امکان تشکیل گردو خاک و کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.
کارشناس هواشناسی کردستان با بیان اینکه، از بعد از ظهر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده هوای استان پایدار بوده و شرایط بارش ضعیف خواهد بود، یادآور شد: از لحاظ دما نیز طی امروز تا صبح فردا حدود ۳ تا ۴ درجه دمای میانگین افزایش می یابد و پس از ورود سامانه بارشی تا روز پنجشنبه تغییرات چندانی نخواهیم داشت.

کد خبر 6719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha