افزایش شهرستان های وضعیت نارنجی کرونا در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین برآوردها، وضعیت کرونا در ۶ شهرستان در استان نارنجی، ۲ شهرستان آبی و ۹ شهرستان زرد شده است.

به گزارش کردپرس، دکتر جواد آقازاده در این خصوص افزود: پیشتر، شهرستان های ارومیه، نقده، ماکو و چایپاره نارنجی بوده که از روز گذشته سردشت و بوکان نیز به این جمع اضافه شده است.

او بیان کرد: همچنین وضعیت شهرستان های پلدشت و چالدران در شمال استان همچنان آبی بوده که امیدواریم با رعایت پروتکل ها در این ۲ شهرستان، شاهد حرکت آنها به سمت زرد نباشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق آخرین برآوردها شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ، خوی، اشنویه، شوط و سلماس نیز وضعیت زرد دارند.

به گفته دکتر آقازاده؛ احتمال نارنجی شدن وضعیت شهرستان های میاندوآب و تکاب در روزهای آتی و قرمز شدن وضعیت کرونا در ارومیه و نقده وجود دارد.

او ضمن اشاره به نارنجی شدن وضعیت شهرهای بانه و سقز در استان کردستان و عجب شیر در آذربایجان شرقی، گفت: ما نگرانی زیادی در خصوص شهرستان های میاندوآب، بوکان و سردشت داریم که امیدواریم با اعمال پروتکل ها و محدودیت ها توسط فرمانداران، از بروز مشکل در آنها جلوگیری شود.

به گزارش کردپرس، طی بهمن امسال، ۱۲ شهرستان آذربایجان غربی وضعیت آبی داشت که این روند به مروز زمان به وضعیت نارنجی برگشت یافته است.

کد خبر 6776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha