۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
قروه هم نارنجی شد

سرویس کردستان- با اضافه شدن شهرستان قروه به جمعی نارنجی های کرونایی، حالا 4 شهر استان کردستان در وضعیت نارنجی هستند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، تا پیش از آغاز تعطیلات نوروز، تنها شهرستان دیواندره در استان کردستان در وضعیت نارنجی قرار داشت که انتظار می رفت برای اینکه این وضعیت به سایر شهرستان ها سرایت پیدا نکند و کل استان را فرا نگیرد، برای آن تدابیری اندیشیده می شد و مانع ورود مسافر به استان می شدند.

اما به دلیل نبود یک تصمیم درست و سرازیر شدن سیل مسافران به استان، شهرستان های سقز و بانه هم نارنجی شدند و حالا امروز در رنگ بندی جدید کرونایی، قروه هم به این شهرها اضافه شده و با این اوصاف، حالا 4 شهرستان استان کردستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

روز گذشته آماری از سوی میراث فرهنگی کردستان اعلام شد که تامل برانگیز بود، آماری که نشان می داد 4749 مسافر در هتل های کردستان اسکان یافته اند و این آمار علاوه بر مسافرانی است که از دیگر استان ها به کردستان آمده اند و در منزل اقوام خود اسکان یافته اند.

این موضوع در شهرستان قروه به درستی صدق می کند چرا که مسافرانی بسیاری که از تهران و اطراف آن مراجعه کرده و در منزل اقوام خود اسکان یافته اند حالا موجب افزایش بستری های کرونایی و نارنجی شدن وضعیت در این شهرستان شده اند.

متاسفانه حالا که این شهرها به وضعیت نارنجی درآمده اند، اعمال محدودیت شده و از ورود مسافر به آن جلوگیری می کنند این در حالی است که به قول معروف علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد تا دوباره شاهد موج دیگر کرونا و از دست دادن عزیزان خود نباشیم اما متاسفانه حالا واقعه رخ داده و باید منتظر وخیم تر شدن وضعیت کرونا در کردستان باشیم.

کد خبر 6795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha