فصل جدید »نون خ« به ظرفیت معادن طلا در کردستان توجه کرده است

سرویس کردستان- نماینده مردم بیجار و یاسوکند در مجلس شورای اسلامی گفت: در فصل جدید سریال نون خ، علاوه بر معرفی گیاهان دارویی به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه از جمله وجود معادن طلا و سنگ آهن توجه شده است.

علیرضا زندیان در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس گفت: سعید آقاخانی از افتخارات شهرستان بیجار است و مهدی فرجی هم یکی از تهیه‌کنندگان موفق کشوری بوده و توجه ویژه عوامل این سریال به انعکاس آداب، رسوم، فرهنگ و ظرفیت‌های غنی مناطق کُردنشین قابل تقدیر است.
او با بیان اینکه مردم غرب کشور به‌ویژه استان کردستان از سریال « نون خ» استقبال خوبی می‌کنند افزود: این سریال حتی در استان‌های غیرکُردزبان هم مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفته است.
زندیان با اشاره به اینکه در این فصل علاوه بر معرفی گیاهان دارویی به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه از جمله وجود معادن طلا و سنگ آهن توجه شده است گفت: سریال «نون خ» به عنوان یک اثر استراتژیک رسانه ملی درباره معرفی و تبیین ظرفیت‌های مغفول مانده غرب کشور گام برداشته است.
نماینده مردم بیجار در مجلس با بیان اینکه «نون خ» تنها جنبه سرگرمی ندارد، اظهار کرد: بیان پتانسیل‌های غرب کشور در ساخت سریال‌های تلویزیونی جنبه آموزنده داشته و می‌تواند به شناخت جامعه از این ظرفیت‌ها کمک کند تا در چرخه اقتصاد کشور نیز به کار آید.

کد خبر 6813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha