کشف و توقیف ٣٠ تن روغن نباتی قاچاق در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی – فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف حدود 30 تن روغن نباتی جامد خارج از شبکه توزیع، توسط پلیس در شهرستان های سلماس و میاندوآب خبر داد

سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات به کردپرس اظهار داشت: در عملیات اول ماموران ایست بازرسی رختار شهرستان سلماس حین كنترل خودروهاي عبوري در محور تبریز-سلماس"به یک دستگاه کامیون باری به ظن حمل کالای قاچاق، مشكوك و آن را متوقف كردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسي از خودروی متوقف شده، 10 هزار کیلوگرم روغن نباتی جامد (10 تن) فاقد مجوز، که قصد توزیع خارج از شبکه آن وجود داشت کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله، 2 میلیارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه از کشف ۱۹ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم روغن نباتی خوراکی قاچاق در میاندوآب نیز خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه شهید محمدنژاد میاندوآب به ۲ دستگاه خودرو باری مشکوک به حمل کالای قاچاق شده و آنها را توقیف کردند.

سردار مسعود خرم نیا افزود: کارشناسان ارزش ریالی روغن های خوراکی کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این خصوص ۲ دستگاه خودرو باری توقیف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند.

به گزارش کردپرس، در اسفند ماه سال گذشته، صف های طولانی مردم برای دریافت روغن در آذربایجان غربی و به ویژه ارومیه خبر ساز شده بود.

کد خبر 6840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha