وزارت دفاع عراق حاضر به تشکیل اتاق عملیات مشترک با نیروهای پیشمرگ نشد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مدیر کل روابط عمومی وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان، وزارت دفاع عراق را متهم ساخت که حاضر به تشکیل اتاق عملیات مشترک با نیروهای پیشمرگ نشده است.

به گزارش کردپرس، بابکر فقی در گفتگو با سایت رسمی حزب دمکرات کردستان (پارتی) اعلام کرد که وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان از وزارت دفاع عراق خواسته که هماهنگی میان دو طرف و انجام دادن عملیات های مشترک در زمینه های مختلف و به ویژه برای مقابله با داعش ایجاد شود، زیرا وضعیت کنونی مستلزم همکاری در سطوح مختلف است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان، افزود که وزارت دفاع عراق این درخواست ها را رد کرده و حاضر به تشکیل اتاق عملیات مشترک با نیروهای پیشمرگ نشده است.

وی خاطر نشان ساخت که چندین نشست میان مقامات وزارت پیشمرگ و وزارت دفاع عراق انجام شده، زیرا هماهنگی و همکاری میان دو طرف در مقطع کنونی ضروری است.

همچنین گفت با وجود اینکه خطر داعش داعش مانند گذشته نیست، اما هنوز تهدیدی جدی علیه عراق به شمار می آید و اخیرا نیز عناصر داعش در برخی مناطق این کشور خود را احیا و سازماندهی کرده و اقدام به حملات تروریستی می کنند.

بابکر فقی اشاره کرد که تصمیم گیری درباره انجام دادن عملیات مشترک برای مقابله با داعش نیز در اختیار شورای وزارت پیشمرگ است.

کد خبر 6881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha