پرتاب کفش به سوی رئیس پارلمان کردستان توسط رئیس فراکسیون نسل نو

سرویس عراق و اقلیم کردستان- فراکسیون نسل نو در نشست امروز پارلمان کردستان رئیس پارلمان را متهم کردند که به مشکلات مردم نمی پردازد و رئیس این فراکسیون نیز کفش های خود را به سوی رئیس پارلمان پرتاب کرد.

به گزارش کردپرس، در نشست پارلمان کردستان که امروز چهارشنبه 11 فروردین / 31 مارس برگزار شد، نمایندگان عضو فراکسیون نسل نو که از احزاب اپوزیسیون و منتقد دولت و حاکمیت اقلیم به شمار می رود، به ریواز فایق رئیس پارلمان اعتراض و وی را متهم کردند که به مشکلات اصلی مردم نپرداخته و مسائل جزئی و پیش پا افتاده را در دستور کار مجلس قرار می دهد.

رئیس پارلمان در این نشست سخنان کاظم فاروق رئیس فراکسیون نسل نو، را قطع و وی را متهم ساخت که از اساسنامه داخلی پارلمان سوء استفاده کرده و اجازه صحبت به دیگر نمایندگان را نمی دهد و تجهیزات ضبط پنهانی مکالمات انجام شده در پارلمان را به همراه خود دارد.

کاظم فاروق در واکنش به این اقدام به همراه دیگر اعضای این فراکسیون اقدام به ترک نشست کرده و پیش از خروج از پارلمان، کفش های خود را به نشانه اعتراض به سوی ریواز فایق پرتاب کرده و با پای برهنه از صحن پارلمان خارج شد.

رئیس پارلمان نیز تاکید کرد که کاظم فارق حق بازگشت به نشست را نداشته و با این اقدام شخصیت و هویت واقعی خود را نشان داده است.

کاظم فاروق پس از خروج از نشست اعلام کرد که رئیس پارلمان اجازه نمی دهد مشکلات مردم در پارلمان مطرح شود و در عوض به موضوعی مانند دزدیده شدن دریچه های فاضلاب در شهرها می پردازد، اما ریواز فایق با رد این ادعا اعلام کرد که یکی از موضوعات این نشست بررسی وضعیت کیفیت بنزین است که به صورت مستقیم به مردم اقلیم ارتباط دارد.

کد خبر 7126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha