12 فروردین، شعار  استقلال و آزادی را عینیت بخشید

سرویس کردستان- نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین شعار اصلی انقلاب اسلامی ایران یعنی "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را عینیت بخشید.

پرویز اوسطی در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با هدایت پیامبر گونه امام خمینی (ره)، شرکت گسترده مردم مسلمان ایران در همه‌پرسی دهم و یازدهم فروردین ماه سال 1358 و رأی آگاهانه "آری" به نظام مقدس جمهوری اسلامی به تثبیت رسید و پیشرفت، سعادت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.
وی افزود: مردم مبارز ایران در دوازدهم فروردین با رأی قاطع 98.2 درصدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم‌الله دیگری را در تاریخ معاصر ایران رقم زدند و این روز خاطره‌انگیز و ماندگار را به عید بزرگ امام و امت تبدیل کردند تا با استقرار نظامی مقدس و مردمی، پرتو اسلام را همچون آئینه در ایران عزیز و سراسر جهان بتاباند و شعار اصلی ملت انقلابی ایران "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را تحقق بخشد.
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال‌ها مبارزه انقلابی ملت ایران با رژیم مستبد، وابسته و فاسد پهلوی و حامیان استکباری آن به رهبری امام خمینی (ره) با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در یوم‌الله دوازدهم فروردین به ثمر نشست و شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را به کام ملت آزاده ایران دو چندان کرد.
اوسطی یادآور شد: تشکیل حکومت اسلامی در ایران بزرگ جوانه‌های امید و رهایی را در کشورهای دربند استبداد و استعمار جهان رویاند و تشکیل جامعه‌ای نو و اسلامی را به مسلمانان ستم‌دیده و محروم جهان نوید داد و به انسان‌های ناامید از الگوهای حکومتی غربی و شرقی ثابت کرد که با اراده ملی و پشتوانه دینی همچون ملت آزاده ایران می‌توان بر ظلم و ستم استکبار جهانی پیروز شد.
وی بیان کرد: ایران اسلامی در 12 فروردین سال 58 به جهانیان نشان داد که با اراده و همبستگی می‌توان بر تمامی قدرت‌های جهانی غلبه کرده و زمینه را برای ممانعت از دخالت و نفوذ بیگانگان به کشور فراهم کرد.

کد خبر 7145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha