بیش از  8  هزار مهمان نوروزی در روستاهای دالاهو حضور دارند

سرویس کرمانشاه _ کرم محمدی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تعداد ۸۰۴۶ نفر بعنوان مهمان نوروزی از اقصی نقاط کشور در روستاهای این شهرستان حضور یافته اند که تعداد ۴۸۴۷ نفر در بخش مرکزی و ۳۲۹۹ نفر نیز در روستاهای بخش گهواره مستقر شده اند.

به گزارش کردپرس؛ فرماندار دالاهو با اشاره به تغییر وضعیت برخی از شهرستانهای همجوار اظهار داشت: این تعداد جمعیت از نقاط گوناگون کشور به دالاهو آمده اند و ادامه حضور آنان خطری جدی برای سلامت مردم این خطه از میهن اسلامی است و احتمال تغییر وضعیت شهرستان حداقل به زرد متصور می باشد.

وی افزود: هم مهمانان و هم میزبانان بدانند که خواسته یا ناخواسته در راستای شیوع کرونا ویروس در شهرستان قدم بر می دارند.برای چندمین بار از آنان تقاضا می شود تا نسبت به سلامت خود و ساکنان شریف شهرستان احساس مسئولیت نموده و هرچه سریعتر شهرستان را ترک کنند.

فرماندار دالاهو در ادامه گفت: از بزرگان، معتمدین و متنفذین شهرستان، خاصه سادات محترم اهل حق و روحانیت محترم شیعه و سنی انتظار می رود مانند یکسال اخیر به قضیه ورود نمایند تا وضعیت آبی شهرستان کماکان پایدار بماند.

وی افزود: از فعالان فضای مجازی، خبرنگاران و روزنامه نگاران و آحاد مردم انتظار فعالیت جدی تر در این خصوص می رود.

کرم محمدی بیان کرد: آمار دقیقی از حضور مهمانان نوروزی در سه شهر کرند، ریجاب و گهواره نداریم ولی به نظر می رسدمتاسفانه در این شهرها نیز مهمانان قابل توجهی حضور دارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شهرستانمان از شیوع بیماری کرونا در امان باشد و مردم دالاهو از گزند و باتلاق آن آسیب کمتری ببینند، باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.اینگونه دور همی ها، تهدید حتمی برای سلامت مردم است.

کد خبر 7187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha