حزب دمکرات کردستان هنوز وارد هیچ  ائتلاف انتخاباتی نشده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسئول امور انتخاباتی حزب دمکرات کردستان، تاکید کرد ایبن حزب هنوز وارد هیچ ائتلاف انتخاباتی نشده، اما گفتگوها با جریان های سیاسی در این مورد را آغاز کرده است.

به گزارش کردپرس، خسرو گوران در گفتگو با سایت رسمی حزب دمکرات کردستان (پارتی) گفت که این حزب از ابتدا تصمیم به مشارکت فعالانه در انتخابات زودهنگام عراق گرفته و خود را برای این انتخابات آماده کرده و نامزدهای حزب برای شرکت در رقابتها نیز با توجه به شروط کمیسیون عالی انتخابات عراق و مهلت زمانی تعیین شدە، مشخص شده اند.

مسئول امور انتخاباتی حزب دمکرات کردستان(پارتی) افزود که این حزب هنوز وارد هیچ ائتلاف انتخاباتی با احزاب و جریان های عراقی و اقلیم کردستان نشده، اما گفتگوها با احزاب و جریان های سیاسی در این مورد را آغاز کرده و بنا بە اعلام کمیسیون هنوز زمان برای تشکیل و اعلام ائتلاف های انتخاباتی باقی ماندە است.

همچنین خاطر نشان ساخت که در حال حاضر حزب وی دارای 26 کرسی در مجلس عراق است، اما با توجه به تغییر قوانین انتخاباتی در عراق نمی توان تعداد کرسی های حزب در انتخابات آتی را پیش بینی کرد، با وجود این پس از انتخابات شرایط کشور تغییر می کند.

کد خبر 7344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha