مقامات ارشد اقلیم کردستان باید برای اطمینان خاطر مردم واکسن کرونا را استفاده کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- معاون مدیر کل اداره بهداشت سلیمانیه، اعلام کرد که لازم است مقامات ارشد و مسئولین اقلیم کردستان، برای اطمینان خاطر مردم، واکسن کرونا را استفاده کنند.

به گزارش کردپرس، هیرش سلیم در گفتگو با رادیو صدای آمریکا گفت که واکسیناسیون کرونا در اقلیم کردستان ادامه دارد، اما محموله هایی که تاکنون وارد اقلیم شده، کم است و نمی توان همه کادر درمان اقلیم را با استفاده از آن علیه کرونا واکسینه کرد و از سوی دیگر تاریخ انقضای این واکنس ها نزدیک است.

معاون مدیر کل اداره بهداشت سلیمانیه، افزود که تهیه و تامین واکسن کرونا در اختیار دولت مرکزی عراق است و سهم اقلیم 20 درصداز میزان واکسنی است که به عراق داده می شود.

همچنین گفت که دولت اقلیم بودجه ای را برای تامین مستقیم واکسن کرونا اختصاص داده و با چند شرکت نیز در این موارد قرارداد بسته، اما این پروسه زمان بر است.

وی با انتقاد از عملکرد مقامات ارشد اقلیم در رابطه با واکسن کرونا گفت که تا کنون هیچ کسی جرئت نکرده که از مقامات ارشد اقلیم بپرسد چرا واکنس کرونا را تزریق نکرده اند و ابراز امیدواری کرد آنان خود به این پرسش پاسخ گویند، اما تاکید کرد کە لازم است برای اطمینان خاطر دادن به مردم درباره واکسن مقامات ارشد اقلیم نیز علیه کرونا واکسینه شوند.

کد خبر 7402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha